top of page

Polityka Zwrotów – T-Tronic Automotive 

📅 Data obowiązywania: 19/03/2025
📍 Adres firmy: ul. Olszankowa 9, 05-119 Legionowo, Polska
📧 E-mail do zwrotów: kontakt@t-tronic.pl
📞 Telefon kontaktowy: 516 956 809
🆔 NIP: 5361988076 | REGON: 540629926 | KRS: 0001148595

1. Postanowienia ogólne

1.1. Niniejsza polityka zwrotów określa zasady dotyczące zwrotów i reklamacji towarów zakupionych w T-Tronic Automotive Sp. z o.o. zarówno przez klientów indywidualnych (B2C), jak i biznesowych (B2B).
1.2. Zwroty konsumenckie (B2C) regulowane są zgodnie z Ustawą o prawach konsumenta, natomiast zwroty klientów biznesowych (B2B) są możliwe jedynie na warunkach ustalonych przez sprzedawcę.
1.3. Reklamacje i zgłoszenia zwrotów można składać pod adresem e-mail: kontakt@t-tronic.pl lub telefonicznie: 516 956 809.

2. Zwroty i odstąpienie od umowy dla klientów indywidualnych (B2C)

2.1. Prawo do odstąpienia od umowy

  • Klient będący konsumentem ma prawo do zwrotu towaru bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od otrzymania zamówienia, zgodnie z Ustawą o prawach konsumenta.

2.2. Warunki zwrotu

  • Towar musi być nieużywany, kompletny i w oryginalnym opakowaniu.

  • Klient powinien dołączyć dowód zakupu (paragon lub fakturę).

  • Zwrot nie dotyczy:

    • Produktów wykonanych na zamówienie.

    • Oprogramowania i licencji po aktywacji.

    • Produktów noszących ślady użytkowania.

2.3. Procedura zwrotu

  • Wypełnij formularz zwrotu (dostępny na stronie lub wysyłany na życzenie).

  • Wyślij produkt na adres:

    T-Tronic Automotive Sp. z o.o.
    ul. Olszankowa 9
    05-119 Legionowo, Polska

  • Koszt przesyłki pokrywa klient.

2.4. Zwrot środków

  • Zwrot pieniędzy nastąpi do 14 dni od otrzymania przesyłki.

  • Środki zostaną zwrócone na rachunek bankowy lub w innej uzgodnionej formie.

3. Zwroty dla klientów biznesowych (B2B)

3.1. Brak ustawowego prawa do zwrotu

  • Klienci B2B nie mają ustawowego prawa do odstąpienia od umowy.

3.2. Możliwość zwrotu po uzgodnieniu

  • W wyjątkowych przypadkach T-Tronic Automotive Sp. z o.o. może zgodzić się na zwrot, jeśli:

    • Produkt jest nieużywany i w oryginalnym opakowaniu.

    • Klient zgłosi zwrot w ciągu 14 dni od zakupu.

    • Towar nie był zamówieniem indywidualnym.

3.3. Procedura zwrotu

  • Klient musi skontaktować się z nami pod adresem kontakt@t-tronic.pl i podać:

    • Numer faktury.

    • Powód zwrotu.

  • Po akceptacji zwrotu, produkt należy odesłać na adres firmy na koszt kupującego.

3.4. Zwrot środków

  • Po pozytywnej weryfikacji towaru zwrot środków nastąpi w ciągu 14 dni roboczych.

4. Reklamacje i gwarancja

4.1. Reklamacje wadliwego towaru

  • W przypadku wadliwego produktu, klient ma 7 dni na zgłoszenie reklamacji.

  • Zgłoszenie należy wysłać na adres kontakt@t-tronic.pl, podając:

    • Numer faktury.

    • Opis wady.

    • Zdjęcia uszkodzenia.

4.2. Czas rozpatrzenia reklamacji

  • Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni roboczych.

  • Jeśli zostanie uznana, klient otrzyma naprawę, wymianę lub zwrot pieniędzy.

5. Kontakt

📧 E-mail: kontakt@t-tronic.pl
📞 Telefon: 516 956 809
🏢 Adres do zwrotów:
T-Tronic Automotive Sp. z o.o.
ul. Olszankowa 9
05-119 Legionowo, Polska
 

⚠️ Ważne: Wysłanie towaru bez wcześniejszego uzgodnienia zwrotu może skutkować jego nieprzyjęciem.

bottom of page